Субота, 27.04.2024, 13:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт вчителя хімії та фізики
Шопінської Людмили
Миколаївни
 
         
ФАКТИ
Цитата дня
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
ЯКИМ МАТЕРІАЛОМ ВИ СКОРИСТАЛИСЬ?
Всього відповідей: 22
Погода
Погода у Краснокутськ

вологість:

тиск:

вітер:

Організований початок нового навчального року

""

Нормативно-правові документи :

Наказ МОН від 01.04.2022 №289 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти”

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)

Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»

Листи Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 № 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»

СТАНДАРТ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.  5-9 КЛАСИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 

Держстандарт базової середньої освіти: огляд та розбір кожної освітньої галузі      

Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти

Модельні навчальні програми

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

Виховна робота

Відповідно до листа МОН від 10.08.2022 № 1/9105-22 виховний процес у школі має здійснюватись за такими напрямами:

  • Дотримання прав дитини. Педагогам рекомендовано керуватись у роботі Конвенцією ООН про права дитини, Законами України «Про охорону дитинства», «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю», «Про попередження насильства в сім'ї», окремими статтями Кодексів України, які регулюють права неповнолітніх. Також Міністерство рекомендує розмістити на сайтах органів управління освіти та на сайтах закладів освіти банер з гіперпосиланням на офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги.
  • Національно-патріотичне виховання. Крім основних складових національно-патріотичного виховання (громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне та екологічне виховання) МОН рекомендує приділити особливу увагу протидії маніпулятивним впливам та розвитку критичного мислення школярів.
  • Протидія булінгу. З метою профілактики булінгу (цькування) у закладах освіти МОН рекомендує впроваджувати в освітній процес гурток «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»,  факультатив «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе», розвивати медіацію однолітків, створювати служби порозуміння, проводити освітню роботу із батьками та законними представниками дітей з питань профілактики насильства, булінгу, формувати ненасильницьку модель поведінки та вирішення конфліктів мирним шляхом. 
  • Запобігання домашньому насильству. МОН рекомендує педагогічним працівникам у профілактичній освітній діяльності керуватися методичними рекомендаціями щодо запобігання та протидії насильству та методичними рекомендаціями щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами. Також пропонується використовувати матеріали з питань запобігання та протидії домашньому насильству, що розміщені на офіційному сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». 
  • Запобігання та протидія торгівлі людьми. Міністерство освіти і науки України рекомендує впроваджувати програму виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів 7-10 класів (за рахунок варіативної складової), розвивати співробітництво із громадськими та міжнародними організаціями і фондами, налагодити освітню роботу із батьками та поширювати серед учасників освітнього процесу інформацію про діяльність «гарячих ліній» з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству.
  • Профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки. МОН рекомендує проаналізувати стан справ та посилити індивідуальну корекційну роботу з дітьми, які вже скоювали кримінальні правопорушення, та дітьми, які мають ознаки агресивної поведінки, проводити інформаційно-просвітницьку роботу з їхніми батьками, сприяти в організації позакласної зайнятості цієї категорії дітей тощо. 
  • Сприяння розвитку учнівського самоврядування. МОН рекомендує формувати пріоритети та стратегічні напрямки у роботі з дітьми та учнівською молоддю, удосконалювати механізми врахування їхньої думки дитини під час вирішення питань щодо організації освітнього процесу,  підтримувати соціально-активні програми, ініціативи та проєкти органів учнівського самоврядування  та забезпечувати ефективну взаємодію між громадськими організаціями та органами державної влади, органами місцевого самоврядування. 
  • Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання: основні заходи та цікаві моменти;
  • Виховна робота в умовах війни: важливі аспекти.

 

Орієнтовна структура 2023/2024 навчального року

Навчальні заняття починаються з 1 вересня 2022 року.

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
І семестр - з 1 вересня по 29 грудня 2023 року,
ІІ семестр - з 15 січня по 31 травня 2024 року.

Орієнтовні терміни канікул

Тривалість канікул у закладах освіти протягом навчального року
не може становити менше 30 календарних днів.
П. 4 ст. 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту»

осінні - з 21 жовтня по 29 жовтня 2023 року;
зимові - з 30 грудня 2023 року по 14 січня 2024 року;
весняні - з 23 березня по 31 березня 2024 року;
літні канікули - з дня закінчення навчального року до 31 серпня 2024 року.

Останній дзвоник: 31 травня 2024 року.

Календар свят України. Мова ділового спілкування
НОВИНИ В СВІТІ
НОВИНИ ОСВІТИ
Конструктор сайтів - uCoz